Pokračovanie vzdelávacej aktivity je určené najmä pre tvorcov marketingových stratégií a plánov. Hlavnou obsahovou náplňou modulu je prezentovať rôzne manažérske perspektívy prostredníctvom prípadových štúdií z reálneho života. Obsahové zameranie modulu: •produkty •životný cyklus produktu •značky a hodnota značiek •náklady a hodnota •kalkulácia ceny a cenové stratégie •distribučné kanály a proces komunikácie •komunikačné prostriedky
Ponúkajte ich na Trhovisku v sekcii odporúčaných ponúk a predbehnite konkurenciu!
Vložiť ponuku123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 729 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.