Pre správne zacielenie a pochopenie mnohých súvislostí sú potrebné informácie, od ktorých sa odvíja nielen nastavenie procesov organizácie, ale najmä vymedzenie jej hraníc, pochopenie vonkajšieho prostredia. Väčšinou však prichádzame do styku s ľuďmi, ktorí priamo či nepriamo ovplyvňujú nás, naše rozhodovanie a tým i celú organizáciu. Ako efektívne komunikovať so záujmovými skupinami a kto sú naši zákazníci? Trojdňová vzdelávacia aktivita s obsahovým rámcom okruhov: •hranice organizácie a prostredia •záujmové skupiny a ich záujmy •pochopenie externého prostredia •marketingový mix •pochopenie zákazníkov •komunikácia so zákazníkmi •segmentácia •meranie spokojnosti zákazníkov
Ponúkajte ich na Trhovisku v sekcii odporúčaných ponúk a predbehnite konkurenciu!
Vložiť ponuku123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 728 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.