Základný modul tréningovej aktivity určenej pre zamestnancov, ktorí prichádzajú do konfliktu s problémovým klientom (napr.banky, oddelenia pohľadávok a pod.). Obsah: • konfliktná situácia –základné charakteristiky. • schopnosť nadviazať komunikáciu s účastníkmi takejto situácie • riešenie konfliktných situácií • komunikačná atmosféra – jednotlivec, skupina účastníkov • krízová komunikácia a jej zvládanie • budovanie odolnosti voči stresu – stresory, miera intenzity podnetov, reakcie klientov v strese • osobnostné predpoklady (sebapoznanie v situácií záťaže, typické reakcie účastníkov konfliktu) • etické princípy • základy sebaobrany • rozpoznanie útoku a potreby obrany • adekvátna obrana • základné techniky obrany využiteľné v praxi • praktická sebaobrana (základné taktiky) Základný modul v trvaní 2 x 2 dni pre maximálne 10 účastníkov. Referencie: aktivita opakovane realizovaná pre oddelenie neoprávnených odberov energetickej spoločnosti
Ponúkajte ich na Trhovisku v sekcii odporúčaných ponúk a predbehnite konkurenciu!
Vložiť ponuku
Poskytujeme komplexné služby v oblasti spracovania účtovníctva.
Ponúkame Vám služby jednoduchého účtovníctva, na ktoré sa môžete spoľahnúť.
Našim klientom poskytujeme služby podvojného účtovníctva.
Venujem sa spracovaniu účtovníctva.
Pre zachovanie profesionality v oblasti účtovníctva, sa podieľajú naši pracovníci aj asistenti audítora priamo na účtovaní podnikateľských subjektov.
Spracujeme pre Vás mzdy zamestnancov od A do Z.
123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 81 199 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.