Základný modul tréningovej aktivity určenej pre zamestnancov, ktorí prichádzajú do konfliktu s problémovým klientom (napr.banky, oddelenia pohľadávok a pod.). Obsah: • konfliktná situácia –základné charakteristiky. • schopnosť nadviazať komunikáciu s účastníkmi takejto situácie • riešenie konfliktných situácií • komunikačná atmosféra – jednotlivec, skupina účastníkov • krízová komunikácia a jej zvládanie • budovanie odolnosti voči stresu – stresory, miera intenzity podnetov, reakcie klientov v strese • osobnostné predpoklady (sebapoznanie v situácií záťaže, typické reakcie účastníkov konfliktu) • etické princípy • základy sebaobrany • rozpoznanie útoku a potreby obrany • adekvátna obrana • základné techniky obrany využiteľné v praxi • praktická sebaobrana (základné taktiky) Základný modul v trvaní 2 x 2 dni pre maximálne 10 účastníkov. Referencie: aktivita opakovane realizovaná pre oddelenie neoprávnených odberov energetickej spoločnosti
Ponúkajte ich na Trhovisku v sekcii odporúčaných ponúk a predbehnite konkurenciu!
Vložiť ponuku123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 725 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.