Kurz Marketing sa zameriava na praktické otázky, ktoré si podnikatelia, manažéri, organizácie kladú pri predaji svojich produktov/služieb na trhu. Na konkrétnych príkladoch sa snaží odhaliť, v čom sa odlišujú úspešní a neúspešní podnikatelia, manažéri, marketingoví pracovníci pri zostavovaní marketingového mixu. OBSAH: Marketingový mix Funkcie marketingu Marketingový výskum - primárny, sekundárny Kvalitatívne a kvantitatívne metódy výskumu trhu Kto sú Vaši zákazníci Výhody segmentácie zákazníkov Segmentačné stratégie Čo vlastne predávame Analýza produktu/služby Životný cyklus produktu/služby Ako najlepšie propagovať produkty/služby Tvorba komunikačného mixu Reklama, Podpora predaja, Vzťahy k verejnosti, Priamy marketing, Osobný predaj Aká je správna cena Cenové stratégie a taktiky Čo určuje cenu Postup pri správnom stanovovaní cien Priame a nepriame náklady Cenový cyklus Ako pripraviť dobrý marketingový plán ROZSAH: 2-3 dni
Ponúkajte ich na Trhovisku v sekcii odporúčaných ponúk a predbehnite konkurenciu!
Vložiť ponuku123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 733 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.